torsdag 2 september 2010

Everything happens for a reason

Så då var min sista hästtävling gjord. Slutade stolt sjua efter en mycket fin insats.. Hade den mest fantastiska helgen på länge! 3 stjärning tävling i Michigan var det, dem bästa ryttarna och dem bästa hästarna var där! Olympiska ryttare från USA samt Canada var där och deltog, vilket var grymt kul att titta på.. Vem kunde ana att det skulle finnas så sjukt många fina killar på en hästtävling?! Så vem vet, kanske kan klämma in en större tävling innan man åker hem igen.. haha.. Självklart när vi kom dit och skulle parkera trailern på kvällen lyckas Jim backa in i ett vatten rör total förstöra detta, så om någon stog i duschen blev inte denna personen så glad, haha.. Han ville bara vara snäll och inte parkera framför en annan RV så backade lite väl långt.. snälla gärningar gör inte alltid gott, därför har jag lagt ner den sidan! haha.. På lördagen hade dem en stor fest för alla ryttare, gratis mat och gratis alkohol, kunde ju bara sluta på ett vis för lilla Denise.. och ack så rätt hon har.. haha! vaknade upp i ett tält, de mest obekväma man kan sova i med tusen myggbett och bakfylla.. great! Några timmar senare var det dags för sista tävlingen, väl uppe på hästryggen kände jag mig mycket starkare och vi tog oss runt dubbel nollad! På vägen hem fick jag köra så Jim kunde sova, visste inte att jag hade sådana talanger att köra hästar men gud vad nervös jag var.. hehe..

I helgen blir det iväg till grann staten, Wisconsin!! Som pricken över i:et bjöd Joey med Eric.. kul.. så ska bli intressant att se hur detta kommer gå.. jag som slutade umgås med honom för en anledning men bara para ihop oss över helg igen.. skit bra tycker vi alla!.. Iaf det ska bli kul att få komma iväg igen och jag får väl ladda upp med några bag in box så löser det sig allt, eller tvärtom.. haha! Funderar starkt på att skapa lite intriger nu innan man åker, hade vart jätte kul.. vi snakkes ha de.. märks att jag pratat med Johanna en del.. vi tänker så grymt lika och jag älskar det! haha.. monkeybrains going top notch!

Har äntligen tagit tag i mig själv och skaffat gymkort! Slog mig häromdan igen att nu är det bara 2 månader kvar och rulla hem till Sverige var nog ingen bra ide! haha.. hade ett möte med min personliga tränare där vi gick igenom mina mål och vad som kan stå ivägen för att nå dessa.. han fick mig att må väldigt dåligt när vi kom in på min alkohol konsumtion.. jag har väl inte koll på hur många drinkar jag dricker när ja är ute.. alldeles för många skulle jag tippa på.. haha.. och jag kanske har tagit det ett steg längre under sommarens gång men det är väl vad sommaren är till för.. iaf nu är det nya tag framöver.. jag får hitta nått annat att säga upp, för mitt vin står allt kvar på listan! :) haha

Har haft mycket fritid nu när killarna börjat skolan igen så back till gamla rutiner.. har även hunnit med att skypa med allihopa igen och gud vad jag saknar er!!! Nu går man bara här och drar tills semestern då Michellan kommer upp den 23 okt och vi åker till LA/San Diego/Hawaii så jag känner att jag är redo att komma hem nu :) Har en stark abstinens efter min mammas fantastiska mat!! Tiden rinner iväg...

Önska mig lycka till över helgen!! komme gå galant vet ja! :P
kramkalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar