måndag 16 augusti 2010

I can see the ending around the corner

Everytime I close my eyes, I see my name in shining lights.
A different city every night oh I swear, the world better prepare..
for when I'm a Billionaire!!!

Sååå då var tiden min här snart slut! Bokade min flyg biljett hem till Svea förra veckan, så den 18 nov kommer jag hem och jag förväntar mig röda mattan på flygplatsen i landvetter.. jag begär inte så mycket men en röd matta vill jag ha tack! :P Nä men ser faktiskt fram emot att komma hem, det kommer bli sjukt tråkigt att säga hejdå till mitt liv här men allting har sitt slut och min tid är kommen, strax så!

Vi hade Pig roast party i helgen, väldigt intressant må jag säg, or not.. stackars fula gris och gott var det inte heller men jag tackar då inte nej till ett party, några glas vin vid poolen med gott sällskap så var den kvällen gjord!! Gjorde min andra fälttävling lite spontant igår och slutade sjua faktiskt. Är super nöjd ändå, hade en grymt bra dressage, 2 rivningar i hoppning men en nollad och galen fälthoppning hehe.. om 2 veckor blir det 3 stjärning fälttävlan i Michigan med massa internationella ryttare! Ska bli super kul :) Livet är allt bra ibland.. hehe

2 månader to go.. ser sjukt fram emot våran Hawaii resa, vi har fullbokat hela semstern så det kommer bli grymt kul :)
Jaha men vi snakkes, ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar