torsdag 29 juli 2010

Heat of the moment!

Home sweet home.. . för i alla fall ytterliggare en vecka och sen bär det av igen!! Life is Good :)

Jag är så extremt lyckligt lottad som har den mest fantastiska underbara värdfamiljen på denna jord!! Jag har i stort sett haft ett års betald semester vilket inte är alls helt fel!! Vi kom precis hem från Canada där vi besökte Niagara fallen. Jag och Linda bestämmde oss för att bila dit upp och sedan ta bilen till Michigan och hälsa på Far föräldrarna!! Niagara fallen var det vackraste jag sett på länge, förutom mig då.. haha.. var bara tvungen.. tillbaks till ämnet, vi besökte några vingårdar och en liten mysig stad "Niagara on-the-lake" och hade frulle för att seda köra vidare! I Michigan stannade vi 4 dagar, hängde på beachen, bada bastu och hade det bara hur kosligt som helst!! Insåg hur mycket jag saknat stranden och fick en liten hemlängtans flash, som försvann rätt snabbt efterpå..

Väl hemma så var det bara att börja planera nästa resa!! Bjöd in Elphia, Joey och Mike till Min och Michas resa till Hawaii. En blinkning och dem var redan på flyget! så nu är vår resa till Hawaii/Honolulu och en sväng till Maui bokad!!! 10 dagar glassande blir det, ser fram emot det starkt mycket!! Inte nog med det, Först kommer Micha till chicago och hälsar på och efter det bär det av till LA, New port beach OC samt San Diego för ytterligare några dagar för att sedan ta planet till Hawaiii!!! :D Det kommer då bli ett kanon bra slut på ett fantastisk år!!

Har dock vart väldigt depremimerad senaste.. det är trots allt bara 3 månader kvar och hur mycket jag ser fram emot min resa kommer det bli otroligt sorgligt att lämna mitt liv i staterna! Men som sagt, det är ett tag kvar och det är ingen ide att hänga läpp utan det kommer bli dem mest bästa 3 månaderna någonsin!! För imorgon blir det min första hästtävling i IOWA!! och jag är extremt taggad, men lite nervös också!! Önska mig lycka till!!!

CIAO BELLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar